شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی

شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی،تولیدکننده سیستم های روشنایی درکرمان،تولیدکننده چراغ خیابانی درکرمان،انواع پایه های گالوانیزه،انواع دستک درکرمان،نورپردازی درکرمان،پایه های پارکی درکرمان،طراحی نورپردازی،محصولات دکوراتیودر کرمان

شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی

شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی،تولیدکننده سیستم های روشنایی درکرمان،تولیدکننده چراغ خیابانی درکرمان،انواع پایه های گالوانیزه،انواع دستک درکرمان،نورپردازی درکرمان،پایه های پارکی درکرمان،طراحی نورپردازی،محصولات دکوراتیودر کرمان

شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر
شماره تماس : 35120-034
46 الی 32741137 - 034
کارشناس فروش : مرادپور 5049182-0913

ایمیل شرکت توسعه دهندگان : Greeninco.ir@gamil.com

ایمیل فروش : Tusa.sale02@gmail.com

آدرس سایت : www.Greeninco.ir

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تاریخچه ال ای دی LED

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ
تاریخچه LED
برای اولین بار در در سال 1962 در مقیاس صنعتی تولید وبه بازار عرضه شد در آن سال LED تنها به رنگ قرمز و با ترکیب آلومینیوم،گالیم ،آرسناید بود . اوایل دهه هفتاد میلادی LED در رنگ های دیگر (سبز ،آبی ،زرد،نارنجی) تولید شدند. در این سال ها کاراییLED و بهره نوری آن ها مرتب در حال افزایش بود. در سال های دهه 80 و اوایل دهه نود میلادی ، کارایی LED به میزان قال توجهی افزایش یافت و به صورت گروهی ماجولار(Modular)به بازار عرضه شدند. در سال 1997 LED هایی که نور سفی را به روش الکترو لومینانس تولید می کردند به بازار معرفی شدند. در سال های اولیه بهره نور LED ها پایین بود و تنها در مدارات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گرفتند امروزه بهره نوری LED های سفید در حدود 30 لومن بر وات بوده و بهره نوری LED های رنگی تا 50 لومن بر وات نیز می رسد و پیش بینی می شود بهره نوری آن ها تا 100 لومن بر وات نیز برسد.
  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز

خرید و قیمت لامپ ال ای دی LED خرید لامپ LED و کم مصرف

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶ ب.ظ

دیود چیست؟

یک دیود ساده ترین نوع از ادوات نیمه هادی است کلاً یک نیمه هادی مادهای است که تغییر
در قابلیت جریان دهی دارند. اغلب نیمه هادی ها از یک رسانای ضعیف که ناخالصی به آن افزوده
شده به وجود می آید.(فرایند افزودن ناخالصی دو پینگ نامیده می شود.)

در مورد LED ها ماده رسانا نوعاً آلومینیوم گالیوم آرسناید است (AlGaAs) در آلومینیوم گالیوم آرسناید خالص تمام اتمها به طور کامل با همسایه هایش محدود شده است و هیچ الکترون آزادی برای هدایت جریان الکتریکی وجود ندارد. در ماده دوپینگ شده اتمهای الحاقی تعادل رابه هم می زنند خواه افزایش الکترون یا سوراخها (جایی که الکترون می تواند برود ) هر یک ازاین ملحقات می تواند ماده را بیشتر رسانا کند یک نیمه هادی با الکترون اضافی نوع N نامیده می شود چرا که ذرات بار شونده منفی دارد در نوع N الکترون های آزاد از ناحیه شارژ منفی به ناحیه شارژ مثبت حرکت می کنند .

یک نیمه هادی با سوراخهای بیشتر ماده نوع P نامیده می شود چرا که ذرات بار شونده مثبت بیشتری دارد الکترونها می توانند از سوراخی به سوراخ دیگر حرکت کنند حرکت از ناحیه شارژ منفی به ناحیه شارژ مثبت در نتیجه سوراخها به نظر می آید که از ناحیه شارژ مثبت به ناحیه شارژ منفی حرکت می کنند.

  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز

خرید بهترین لامپ های ال ای دی led

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ

دیود منتشر کننده نور که به طور رایج led نامیده می شود واقعاً قهرمان ناشناخته جهان الکترونیک است. آنها دوجین کار متفاوت انجام می دهند و در همه وسایل الکترونیکی یافت میشوند آنها شماره ها را در ساعتهای دیجیتال نشان می دهند اطلاعات را از کنترل تلویزیون میفرستند و نور آنها به شمانشان می دهد که چه وقت وسایلتان روشن است و تصاویر را روی تلویزیون های پلاسما نشان می دهند.

اساسآ LED ها لامپهای کم نوری هستند که به آسانی در مدار های الکترونیکی قرار می گیرند اما برخلاف لامپهای معمول آنها فیلامانی که بسوزد ندارند و به ویژه اینکه گرم نمی شوند آنها فقط با حرکت الکترونها در یک ماده نیمه هادی نور می دهند .شرکت صنایع سبز بوتیا

  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز

لامپ ال ای دی LED _شرکت صنایع سبز بوتیا

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ
LED ها که از دهه های گذشته در الکترونیک مورد استفاده قرار می گرفتند ، عموماً برای نمایش خاموش یا روشن بودن نمایشگرها در لوازم مولتی مدیا مورد استفاده قرار گرفتند. در حال حاضر LED ها به نحوی ساخته می شوند که نور را در جهت خاصی متمرکز می کند و به صورت چیپ های کوچکی هستند که معمولاً در داخل یک شیشه گنبدی شکل قرار می گیرند ودارای سایز چوب کبریت یا کمی بزرگ تر هستند و به سختی می شکنند.
  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز

ساختار ال ای دی

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ق.ظ

LED چیست ؟؟

LED مخفف واژه Diode Light Emitted به معنای دیود ساتع کننده نور است .

دیودهای ساتع کننده نور در واقع جزؤ خانواده دیودها هستند که دیودها نیز زیر گروه نیمه
هادی ها به شمار می آیند. نوعی از لامپ های حالت جامد است که از تکنولوژی دیود
نورافشان استفاده می کند و به عنوان منبع روشنایی به کار می رود. این لامپ ها که در ابتدا
بیشتر به عنوان یک چراغ قرمز رنگ در درون دستگاه های الکترونیکی کاربرد داشتند، با توجه
به مصرف برق کم نسبت به سایر لامپ ها، عمر بسیار بالا و فناوری جدید ساخت به رنگ های دیگر توانسته اند جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.لامپ های LED ولی به اجمال باید گفت خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه هادی ها متمایز می سازد این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور از آنها ساتع می شود .LED ها تا اواخر دهه گذشته فقط می توانستند سه نور آبی ، سبز و قرمز تولید کنند که به همین علت کاربردشان محدود بود.سپسLED هایی با رنگ آبی به بازار آمدند که می توانستند نور سفید با هاله ای از رنگ آبی روشن تولیدکنند. بسیاری اعتقاد دارند لامپ هایی که از دیودهای ساتع کننده نور استفاده می کنند .یا همان LED ،آینده را از دست سایر رقبا خارج خواهند کرد.

تولیدکننده سیستم های روشنایی و ال ای دی

 تولیدکننده سیستم های روشنایی


  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز