شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی

شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی،تولیدکننده سیستم های روشنایی درکرمان،تولیدکننده چراغ خیابانی درکرمان،انواع پایه های گالوانیزه،انواع دستک درکرمان،نورپردازی درکرمان،پایه های پارکی درکرمان،طراحی نورپردازی،محصولات دکوراتیودر کرمان

شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی

شرکت توسعه دهندگان انرژی سبز تولید کننده سیستم های روشنایی و ال ای دی،تولیدکننده سیستم های روشنایی درکرمان،تولیدکننده چراغ خیابانی درکرمان،انواع پایه های گالوانیزه،انواع دستک درکرمان،نورپردازی درکرمان،پایه های پارکی درکرمان،طراحی نورپردازی،محصولات دکوراتیودر کرمان

شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر
شماره تماس : 35120-034
46 الی 32741137 - 034
کارشناس فروش : مرادپور 5049182-0913

ایمیل شرکت توسعه دهندگان : Greeninco.ir@gamil.com

ایمیل فروش : Tusa.sale02@gmail.com

آدرس سایت : www.Greeninco.ir

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

ال ای دی چیست؟؟

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ب.ظ

لامپ ال‌ای‌دی (به انگلیسی: LED lamp) نوعی از لامپ‌های حالت جامد یا یک محصول دیود است که از تکنولوژی دیود نورافشان برای استفاده در وسایل روشنایی مونتاژ شده‌است، استفاده می‌شود. این لامپ‌ها که در ابتدا بیشتر به عنوان یک چراغ قرمز رنگ در درون دستگاه‌های الکترونیکی کاربرد داشتند، با توجه به مصرف برق کم نسبت به سایر لامپ‌ها، عمر بسیار بالا و فناوری جدید ساخت به رنگ‌های دیگر توانسته‌اند جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.

لامپ‌های LED کارایی طول عمر و الکتریکی دارند که چند برابر لامپ‌های رشته‌ای هستند و از دیگر لامپ‌های فلورسنت(به انگلیسی: Fluorescent lamp) قابل ملاحظه کارآمدتر هستند. با برخی از تراشه‌ها قادر به انتشار بیش از ۳۰۰ لومن در هر وات ادعا شده توسط کری و برخی از تولیدکنندگان LED دیگر پیش بینی می‌شود که بازار لامپ‌های LED در دهه آینده بیش از دوازده برابر رشد داشته‌است. از ۲ میلیارد دلار در آغاز سال ۲۰۱۴ تا ۲۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳، میزان رشد سالیانه ۲۵٪ بوده‌است و از سال ۲۰۱۶، LEDها تنها از حدود ۱۰ درصد از انرژی مورد نیاز لامپ رشته‌ای استفاده می‌کنند.

LED مخفف کلمات Light emitting diode است معنی دایود ساطع کننده نور را می‌دهد. دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزء خانواده دیودها هستند که دیودها نیز زیرگروه نیمه هادی‌ها به‌شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه‌هادیها متمایز می‌کند این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور ازآنها ساطع می‌شود.

کارشناسان معتقدند که لامپ‌های معمولی یا همان لامپ‌های رشته‌ای یکی از مهمترین دلایل افزایش مصرف انرژی و در نتیجه افزایش حجم تولید گازهای گلخانه‌ای در جهان می‌باشند؛ بنابراین بسیاری از کشورها، برنامه چند ساله‌ای را برای جایگزینی مدل‌های دیگر لامپ به جای لامپهای رشته‌ای تدوین کرده‌اند تا شاید بتوانند در دراز مدت استفاده از لامپهای رشتهٔ و به تبع آن حرارت زمین را کاهش داده و کره زمین و ساکنانش را نجات دهند. به همین دلیل استفاده از لامپهای کم مصرف، فلورسنت و… مرسوم شد و برخی کشورها مردم را ملزم به استفاده از این لامپ‌ها کرده‌اند.


تفاوت LED با لامپ‌های کم مصرف

لامپ‌های ال‌ئی‌دی معمولاً نسبت به لامپ‌های کم مصرف میزان مصرف برق کمتری دارند. البته این حالت همیشگی نیست و بسیار بستگی به المان‌های به کار رفته در هر دو نوع لامپ دارد. فقط در زمانی می‌توان گفت که یک لامپ ۱۰ وات LED نور بیشتری از یک لامپ ۱۰ وات کم مصرف دارد که المان‌های تشکیل دهنده هر دو لامپ از یک سطح کیفیت برخوردار باشند. همچنین این وضعیت در مورد مقایسه عمر این لامپ‌ها نیز صادق است؛ به صورت نامی عنوان می‌گردد که لامپ LED در حدود ۵۰۰۰۰ ساعت طول عمر مفید دارد در صورتی که لامپ کم مصرف دارای ۸۰۰۰ ساعت طول عمر مفید است اما در عمل مشاهده می‌شود که خیلی از اوقات در مورد هیچ‌یک از این دو لامپ این رقم‌ها چندان صحیح نیستند.

نکته دیگر ساختار داخل تیوب لامپ‌های کم مصرف است. زیر سطح ساطع کننده نور در لامپ کم مصرف مقداری جیوه وجود دارد که بسیار سمی زاست. در صورت شکستن تیوب لامپ کم مصرف این ماده در محیط پخش می‌گردد و می‌تواند باعث مسمومیت گردد. اما این فقط زمانی اتفاق میفتد که این تیوب شکسته گردد، در غیر این صورت خطری در استفاده از این لامپ نمی‌باشد. (در تمیزکاری پس از شکستن تیوب نباید از جارو برقی استفاده شود)

نکته حائز اهمیت دیگر امحاء لامپ کم مصرف است. بیشتر مصرف‌کنندگان این لامپ پس از سوختن یا از کار افتادن آن، آنرا به همراه سایر زباله‌ها به درون سطل‌های معمولی زباله می‌اندازند و این همان قسمتی است که لامپ کم مصرف به محیط زیست آسیب می‌رساند زیرا در هنگام انتقال یا تجمیع زباله‌ها به احتمال زیاد تیوب این لامپ می‌شکند و جیوه داخل آن به محیط بیرون نشت می‌کند و باعث آلودگی محیطی می‌گردد.



شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر

کارشناس فروش : مرادپور 5049182-0913

ایمیل شرکت توسعه دهندگان : Greenco.tusa@gamil.com

ایمیل فروش : Tusa.sale02@gmail.com

آدرس سایت : www.Greeninco.ir

  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز

پرژکتور COB

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

ویژگی های پروژکتور cob:

  • مقاوم در برابر شرایط جوی و محیطی
  • فوق کم مصرف با 70% صرفه جویی انرژی
  • طراحی زیبا و کم حجم و سبک با دفع حرارتی بسیار عالی
  • فاقد اشعه های مضر مادون قرمز ، ماورإ بنفش و یا جیوه
  • سازگاری بی نظیر با محیط زیست

موارد مصرف پروژکتور COB پنجاه وات صنایع سبز

– تامین روشنایی عمومی محیط هایی که نور به صورت مستقیم در زاویه دید قرار ندارد.
– این مدل پروژکتور COB با توجه به ویژگی ها و همچنین نمودار پخش نور خوب آن از گزینه های قابل قبول جهت تامین روشنایی عمومی محوطه ها و خرید پروژکتور ال ای دی محسوب می‌شود.
تامین روشنایی سوله های صنعتی ، انبارها ، سالن های ورزشی ، باغ تالارها، روشنایی عمومی معابر شهری ، فضاهای عمومی ، تابلوهای تبلیغاتی و همچنین استفاده در برج های نوری تا ارتفاع ۲۰ متر از دیگر موارد استفاده این محصول می‌باشد.
پروژکتور پنجاه وات COB شرکت صنایع سبز دارای 3 سال گارانتی معتبر این شرکت میباشد.


تولیدکننده سیستم روشنایی
  • روشنایی LED در کرمان شرکت صنایع سبز